מראדונה פלה / מראדונה בן 50: תחנות בחייו של דייגו / בטוח שיום אחד נבעט יחד בכדור בשמיים.. הוא לא יכול להכחיש, גם הוא גדל על פלה, כמו חלק גדול מחובבי הכדורגל בעולם, ואפילו דירג אותו במקום הראשון בספר שפרסם. מראדונה נכנס לזירה רק ב־1976, אבל את מיטב הקריירה העביר בשנות ה־80. פלה כבש שערים, מראדונה יצר אותם. המגזין הצרפתי בחר את הנבחרת הגדולה בכל הזמנים, שכוללת את צ'אבי ומתיאוס בקישור, יאשין ובקנבאואר בהגנה. האגדה הברזילאית, פלה, כתב מכתב מרגש לדייגו מראדונה, שבעה ימים לאחר שהארגנטינאי הובא למנוחות לאחר שנפטר מדום לב.

הארגנטינאי חזר מאוחר יותר ואמר: אגדת הכדורגל, אחד הגדולים בהיסטוריה של הענף ולדעת רבים הגדול ביותר, הלך לעולמו היום (רביעי) לאחר שסבל מאי ספיקה של הלב ומערכת הנשימה. שחקן עבר ענק נוסף, פלה, שלא ידוע כמעריץ מראדונה גדול, קיבל את הידיעה על המינוי בשוויון נפש: עולם הכדורגל בהלם ממותו הפתאומי של דייגו מראדונה. בשנת 2001, פיפא קראה למראדונה אחד משני הגדולים בתולדות הספורט, לצד פלה.

פלה ומראדונה, כמה הם היו שווים היום?
פלה ומראדונה, כמה הם היו שווים היום? from images1.calcalist.co.il
הוא נצחי ספורטאים וקבוצות ברחבי העולם החלו להספיד את דייגו מראדונה. פלה היה שווה כיום 175 מיליון יורו, בעוד מראדונה היה שווה 120 מיליון יורו. השם שלי זה אדסון והתחילו לקרוא לי פלה. בטוח שיום אחד נבעט יחד בכדור בשמיים. להצלחתו, כמו גם ליכולות המשחק האישיות שלו ולסגנונו המרהיב, הייתה השפעה רבה על ה כדורגל בברזיל ובעולם במשך שנים רבות. הארגנטינאי חזר מאוחר יותר ואמר: הוא גם כבש הרבה, אבל יצר כל כך הרבה יותר, לא רק עם המסירות שלו אלא גם עם השטחים שפינה לאחרים (אוסי ארדילס) 18. כך על פי מחקר של חברת הייעוץ פלורי רונן וודלינגר 16:32 17.06.12

אבל זו לא אשמתה של מראדונה.

גדול כדורגלני ברזיל סיפר שהוא עצוב לאבד חבר. אחד הראשונים להיפרד היה גדול שחקני נבחרת ברזיל בכל הזמנים והנמסיס של דייגו, פלה, שספד למראדונה: פלה, בקנבאוור וקרויף ראויים לכבוד לא פחות גדול מראדונה ופלה כפי שהאחרון אמר במכתבו הושוו זה לזה לאורך שנים. חלקנו רגעים יפים ביחד, אני שומר אותם בזיכרון. יום יבוא ונשחק יחד בשמיים. פלה לצד מראדונה בקישור, מסי לצד רונאלדו בהתקפה: הוא לא יכול להכחיש, גם הוא גדל על פלה, כמו חלק גדול מחובבי הכדורגל בעולם, ואפילו דירג אותו במקום הראשון בספר שפרסם. פלה, שנחשב במשך שנים ליריבו של מראדונה והמתחרה שלו על הטייטל השחקן הטוב מכולם, כתב עבורו מכתב מרגש וספד לו. מראדונה עוזב אבל נשאר איתנו תמיד כי הוא ניצחי. שבוע לאחר שהפנומן הארגנטינאי נפטר מדום לב, הנמסיס הגדול הקדיש לו מכתב וריגש: בטוח שיום אחד נבעט יחד בכדור בשמיים. פלה היה שווה כיום 175 מיליון יורו, בעוד מראדונה היה שווה 120 מיליון יורו.

בטוח שיום אחד נבעט יחד בכדור בשמיים. להצלחתו, כמו גם ליכולות המשחק האישיות שלו ולסגנונו המרהיב, הייתה השפעה רבה על ה כדורגל בברזיל ובעולם במשך שנים רבות. הוא גם כבש הרבה, אבל יצר כל כך הרבה יותר, לא רק עם המסירות שלו אלא גם עם השטחים שפינה לאחרים (אוסי ארדילס) 18. פלה ודייגו מראדונה (רויטרס) אחרי שפרסמו את שמותיהם של 40 המועמדים להכנס לנבחרת כל הזמנים של הכדורגל העולמי בעמדות השוער, המגן הימני, הבלם והמגן השמאלי (10 בכל קטגוריה), בפראנס פוטבול פירסמו הערב (שני) פרסמו 40 שמות נוספים. כך על פי מחקר של חברת הייעוץ פלורי רונן וודלינגר 16:32 17.06.12

‫סיפור חייו של פלה | סיפור בדקה #18‬‎ - YouTube
‫סיפור חייו של פלה | סיפור בדקה #18‬‎ - YouTube from i.ytimg.com
הבנתי שאתה לא ניתן להשוואה האגדה הברזילאית, פלה, כתב מכתב מרגש לדייגו מראדונה, שב הדיון הזה התחיל במהלך שנת השמונים, במיוחד אחרי ההתעלות של מראדונה במונדיאל 1986, והשתנה במעט רק כאשר רונאלדו ומסי נכנסו לתמונה. הארגנטינאי חזר מאוחר יותר ואמר: אגדת הכדורגל, אחד הגדולים בהיסטוריה של הענף ולדעת רבים הגדול ביותר, הלך לעולמו היום (רביעי) לאחר שסבל מאי ספיקה של הלב ומערכת הנשימה. המגזין הצרפתי בחר את הנבחרת הגדולה בכל הזמנים, שכוללת את צ'אבי ומתיאוס בקישור, יאשין ובקנבאואר בהגנה. האגדה הברזילאית, פלה, כתב מכתב מרגש לדייגו מראדונה, שבעה ימים לאחר שהארגנטינאי הובא למנוחות לאחר שנפטר מדום לב. הוא גם כבש הרבה, אבל יצר כל כך הרבה יותר, לא רק עם המסירות שלו אלא גם עם השטחים שפינה לאחרים (אוסי ארדילס) 18. רציתי לנצל את ההזדמנות כדי לשלוח את תנחומיי לכל משפחתו, תנוח על משכבך בשלום.

אבל זו לא אשמתה של מראדונה.

גדול כדורגלני ברזיל סיפר שהוא עצוב לאבד חבר. מראדונה נכנס לזירה רק ב־1976, אבל את מיטב הקריירה העביר בשנות ה־80. פלה לצד מראדונה בקישור, מסי לצד רונאלדו בהתקפה: אימייל ליצירת קשר עסקי yanivg2000@gmail.com business yanivg2000@gmail.com רשתות חברתיות: השם שלי זה אדסון והתחילו לקרוא לי פלה. היו שחקנים טובים ממנו ושערורייתיים פחות. אגדת הכדורגל, אחד הגדולים בהיסטוריה של הענף ולדעת רבים הגדול ביותר, הלך לעולמו היום (רביעי) לאחר שסבל מאי ספיקה של הלב ומערכת הנשימה. מראדונה לא יכול היה לבעוט ברגל ימין, לא הבקיע עם הראש, והפעם היחידה שבה כבש שער חשוב הייתה בעזרת היד, פרגן בעבר פלה למתחרה על התואר, אבל ליאו מסי, ארגנטינאי המתמודד בימים אלה על המעמד הנכסף, הודה כבר: מראדונה עוזב אבל נשאר איתנו תמיד כי הוא ניצחי. פלה, בקנבאוור וקרויף ראויים לכבוד לא פחות גדול מה שיעזור לו זה שלמזלו יש את קרלוס בילארדו. פלה אמר במהלך שלטונו של מראדונה כמנהל נבחרת לאומית: הוא נצחי ספורטאים וקבוצות ברחבי העולם החלו להספיד את דייגו מראדונה.

פלה ודייגו מראדונה (רויטרס) מקור הכינוי פלה: דייגו מראדונה ופלה, ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו: מראדונה נותן לנו השראה, אמר חלוץ ארגנטינה דאז קרלוס טבז והסביר את הקסם של כל מדינתו למראדונה במונדיאל 2006 בגרמניה. אוסביו, בכללי הוא חלוץ מטורף אבל לדעתי ה5 וויקפוט כן שווה את ההבדל מ3 של מראדונה או ה4 של פלה. מראדונה נכנס לזירה רק ב־1976, אבל את מיטב הקריירה העביר בשנות ה־80.

דייגו מראדונה או פלה? הכדורגלן הגדול בהיסטוריה - פרוקיט ...
דייגו מראדונה או פלה? הכדורגלן הגדול בהיסטוריה - פרוקיט ... from sport1images.maariv.co.il
פלה בראיון מרתק החלוץ הברזילאי האגדי בראיון על החבר שאיבד (אהבנו לצחוק אחד עם השני), מקור הכינוי (שנאתי אותו בהתחלה), גביע העולם והקשר עם סילבסטר סטאלון הוא מהיר, דריבל מושלם (באלאנס ואגיליטי) וסיומת מעולה רציתי לנצל את ההזדמנות כדי לשלוח את תנחומיי לכל משפחתו, תנוח על משכבך בשלום. אימייל ליצירת קשר עסקי yanivg2000@gmail.com business yanivg2000@gmail.com רשתות חברתיות: יום יבוא ונשחק יחד בשמיים. מותו של דייגו מראדונה עורר תחושה של כאב ואובדן אישי כמעט, אבל מוגזם. אוסביו, בכללי הוא חלוץ מטורף אבל לדעתי ה5 וויקפוט כן שווה את ההבדל מ3 של מראדונה או ה4 של פלה. המגזין הצרפתי בחר את הנבחרת הגדולה בכל הזמנים, שכוללת את צ'אבי ומתיאוס בקישור, יאשין ובקנבאואר בהגנה.

הוא מהיר, דריבל מושלם (באלאנס ואגיליטי) וסיומת מעולה

פלה אמר במהלך שלטונו של מראדונה כמנהל נבחרת לאומית: פלה בראיון מרתק החלוץ הברזילאי האגדי בראיון על החבר שאיבד (אהבנו לצחוק אחד עם השני), מקור הכינוי (שנאתי אותו בהתחלה), גביע העולם והקשר עם סילבסטר סטאלון בטוח שיום אחד נבעט יחד בכדור בשמיים. מראדונה נותן לנו השראה, אמר חלוץ ארגנטינה דאז קרלוס טבז והסביר את הקסם של כל מדינתו למראדונה במונדיאל 2006 בגרמניה. מראדונה נכנס לזירה רק ב־1976, אבל את מיטב הקריירה העביר בשנות ה־80. פלה כבש שערים, מראדונה יצר אותם. להצלחתו, כמו גם ליכולות המשחק האישיות שלו ולסגנונו המרהיב, הייתה השפעה רבה על ה כדורגל בברזיל ובעולם במשך שנים רבות. רציתי לנצל את ההזדמנות כדי לשלוח את תנחומיי לכל משפחתו, תנוח על משכבך בשלום. פלה, שנחשב במשך שנים ליריבו של מראדונה והמתחרה שלו על הטייטל השחקן הטוב מכולם, כתב עבורו מכתב מרגש וספד לו. היו שחקנים טובים ממנו ושערורייתיים פחות. מבחינה טכנית, הוא השחקן המושלם ביותר בהיסטוריה הבנתי שאתה לא ניתן להשוואה האגדה הברזילאית, פלה, כתב מכתב מרגש לדייגו מראדונה, שב סרט תיעודי על מראדונה שנחשב בעיני רבים בעולם הכדורגל (כולל עיתונאי ספורט, שחקנים לשעבר ובהווה, אוהדים וכו ') לגדול הכדורגלן בכל הזמנים, ומשתף את פלה בתואר שחקן המאה.

אחד הראשונים להיפרד היה גדול שחקני נבחרת ברזיל בכל הזמנים והנמסיס של דייגו, פלה, שספד למראדונה: מראדונה. הוא נצחי ספורטאים וקבוצות ברחבי העולם החלו להספיד את דייגו מראדונה.